Omemba: Ana Zavadlav

Citati, pri katerih je bil v viru omenjen/a avtor/ica Ana Zavadlav.

Ti citati niso nujno avtorjevi. Te najdete na avtorjevi strani.

12. december 2024

»Nagrajene ilustracije so moj najobsežnejši projekt doslej.«

Ana Zavadlav je povedala, da so nagrajene ilustracije njen najobsežnejši projekt doslej.
12. december 2024

»Morala sem faktografsko plat kombinirati z domišljijsko.«

Tina Volarič je pojasnila, da je morala pri ilustriranju knjige kombinirati faktografsko in domišljijsko plat.
12. december 2024

»Ugotovila sem, da nikoli niso bile uporabljene v izobraževalne namene.«

Maša P. Žmitek je pojasnila, da so predkinematografske tehnike, ki jih je raziskovala, nikoli niso bile uporabljene v izobraževalne namene.
12. december 2024

»Želela sem ilustrirati bohinjske pravljice.«

Lea Vučko je pojasnila, da si je najprej želela ilustrirati bohinjske pravljice, preden se je odločila za animirani film.
12. december 2024

»Nagrajene ilustracije so moj najobsežnejši projekt doslej.«

Ana Zavadlav je povedala, da so nagrajene ilustracije njen najobsežnejši projekt doslej.
12. december 2024

»Pravljice so precej nekonvencionalne in namenjene odraslim.«

Damjan Stepančič je opisal pravljice v svoji knjigi kot nekonvencionalne in namenjene odraslim.
12. december 2024

»Pri ilustriranju sem lovila ravnotežje med svojim ilustratorskim izrazom in edukativno platjo.«

Tina Volarič je pojasnila, da je pri ilustriranju lovila ravnotežje med svojim izrazom in edukativno platjo.
12. december 2024

»Ugotovila sem, da nikoli niso bile uporabljene v izobraževalne namene.«

Maša P. Žmitek je pojasnila, da predkinematografske tehnike nikoli niso bile uporabljene v izobraževalne namene.
12. december 2024

»Želela sem ilustrirati bohinjske pravljice.«

Lea Vučko je pojasnila, da si je želela najprej ilustrirati bohinjske pravljice.
9. julij 2024

»Tudi če so ji pravljice všeč, se z njimi vedno ne strinja.«

Avtorica je bila ob pisanju postavljena pred več dilem. Odločila se je za nabor čudežnih pravljic, ki izvirajo iz 19. stoletja in upovedujejo tedanji svet, ki je bil izrazito patriarhalen. Temu se ni mogla izogniti. Lahko bi jih priredila za sodobnejši svet, kar je uspelo že mnogim avtorjem, a se je sama vseeno raje določila, da v vsebinski del pravljic ne posega. Pri tem je zavzela držo, da 'so ji pravljice všeč, se pa z njimi ne strinja vedno.' Pravljice niso model za identifikacijo, sploh ne za ženske, meni.
9. julij 2024

»Knjigo pisala z mislijo na mlade bralce.«

A kljub temu je knjigo pisala z mislijo na mlade bralce, pravi urednica mladinskega leposlovja Alenka Veler.
9. julij 2024

»V pravljicah so živali sopotnice, sestre in bratje človeškim likom in ne nekaj ločenega.«

Podobe, ki prepletajo svetove Ana Zavadlav pravi, da je v krčenju podob prišla do točke, ko ženski liki spominjajo na lončeno posodo. Stremela je k temu, bi se motivi prelivali med seboj, kot se tudi pravljični junaki prepletajo z živalmi in naravo. V pravljicah so živali sopotnice, sestre in bratje človeškim likom in ne nekaj ločenega, pa ta spoj opiše Špela Frlic.
9. julij 2024

»Tudi če so ji pravljice všeč, se z njimi vedno ne strinja.«

Avtorica je bila ob pisanju postavljena pred več dilem. Odločila se je za nabor čudežnih pravljic, ki izvirajo iz 19. stoletja in upovedujejo tedanji svet, ki je bil izrazito patriarhalen. Temu se ni mogla izogniti. Lahko bi jih priredila za sodobnejši svet, kar je uspelo že mnogim avtorjem, a se je sama vseeno raje določila, da v vsebinski del pravljic ne posega. Pri tem je zavzela držo, da 'so ji pravljice všeč, se pa z njimi ne strinja vedno.' Pravljice niso model za identifikacijo, sploh ne za ženske, meni.
9. julij 2024

»Knjigo pisala z mislijo na mlade bralce.«

A kljub temu je knjigo pisala z mislijo na mlade bralce, pravi urednica mladinskega leposlovja Alenka Veler.
9. julij 2024

»V pravljicah so živali sopotnice, sestre in bratje človeškim likom in ne nekaj ločenega.«

Podobe, ki prepletajo svetove Ana Zavadlav pravi, da je v krčenju podob prišla do točke, ko ženski liki spominjajo na lončeno posodo. Stremela je k temu, bi se motivi prelivali med seboj, kot se tudi pravljični junaki prepletajo z živalmi in naravo. V pravljicah so živali sopotnice, sestre in bratje človeškim likom in ne nekaj ločenega, pa ta spoj opiše Špela Frlic.